Relaxare fulger (rapidă)

Tehnicile de relaxare pot ajuta la redobândirea echilibrului – iar unele dintre ele își fac efectul chiar și în mai puțin de cinci minute.

Cu această metodă putem reuși în timp foarte scurt să ne relaxăm întregul corp. Încordăm simultan mușchii din întregul corp, după care tot simultan îi relaxăm. Acest exercițiu este foarte eficient în momentele în care nu avem timpul necesar petru efectuarea unui exercițiu de relaxare totală.

Ne așezăm într-o poziție comodă și ne focalizam atenția spre corpul nostru.

Ca și exercițiu preliminar ne încordăm pe rând  fiecare zonă a corpului.

Încordăm mușchii membrelor inferioare:  întindem degetele picioarelor,  contractăm regiunea fesieră, apăsam cu piciorul solul.

Încordăm mușchii trunchiului: strângem abdomenul, contractăm zona omoplaților, ridicăm  sternul, întindem coloana vertebrală.

Încordăm mușchii membrelor superioare: strângem mâna în pumn, încordăm brațele apăsând spre pământ.

Încordăm mușchii de la nivelul feței.

Cu cât sesizăm mai multă tensiune în corp, cu atât prezentăm o capacitate mai mare de  concentrare asupra relaxării.

La final facem  toate acestea în același timp. La următorul inspir încordăm mușchii din tot, iar pe expir îi relaxăm.  Repetăm acest lucru de 2 ori.

Relaxăm tot corpul. Suntem atenți la propriul corp. Suntem destinși, suntem relaxați.

Respirăm adânc,  întindem  tot corpul, după care ne vom simți relaxați și revigorați.

 

Scroll to Top